Schleudergang
Schleudergang

Ja meine sehr geehrten Damen und Herren,

verehrte Festgäste,


mia samma da Schleudergang - samma oba koane Waschmaschinenvertreter - nein, nein, nein.
Mia hoas ma deswegen a so, weil ma mia Wirtshausmusikanten san und Euch in eine Zeit zurückschleudern möchten, wo´s no a bissal g´mütlicher war...
in eine liebe Zeit, de guade oide Zeit, vor anno 14, in Bayern gleich gar. Das Bier war noch dunkel und die Menschen typisch, die Burschen schneidig und die Deand´l sitzsam und die Honaratioren a bisserl vornehm und a bissal legere. Es war halt noch vieles in Ordnung, ... damals ... in da guaden oiden Zeit ...

Doch mancher behauptet, dass der Name Schleudergang eins ganz andere Bedeutung hat. Weil ma mia des öfteren im Wirtshaus musizier'n, und es da wie üblich immer was zum Trinken gibt, wird es ab und zua amoi a bissal spät, naja und beim Hoamgeh hoid,….do schleuderts uns dann owei a bissal…und vieleicht hoaß ma desweng Schleudergang…..

A paar Videos zum oschaung!

Druckversion Druckversion | Sitemap
© Raimund Pauli